~ PENANG WASABI ~

FEEL THE HEAT

Monday, April 19, 2010

P94 Hulu Kelang : SAH memang Zaid kaki 'tonggang'!


Semalam Azmin mencabar bloggers, tetapi hari ini Zaid mengaku dahulu beliau memang kaki ' tonggang '! Apa Azmin nak kata!

Minum arak cerita lama - Zaid Ibrahim

Calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) bagi pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor, Zaid Ibrahim berkata, dakwaan beliau meminum arak adalah cerita lama.

"Itu cerita lama. Kalau mereka nak ungkit, ungkitlah. Saya dah minta maaf dengan Allah SWT. "Apa pun kelemahan saya, apa pun ketidaksempurnaan, saya adalah seorang manusia dan mampu jadi wakil rakyat. Saya tidak hipokrit, apa yang silap, silaplah," katanya kepada pemberita ketika ditemui semasa berkempen dari rumah ke rumah di Kerling di sini.

Zaid berkata, apa yang membezakan antara beliau dengan pemimpin lain ialah beliau tidak bersikap hipokrit.
"Kalau orang tanya kes-kes tertentu, mereka kata terlalu kecil. Tetapi bagi saya, saya jawab. Saya percaya rakyat Hulu Selangor boleh menilai manusia Zaid Ibrahim ini sama ada dia layak jadi wakil rakyat. Kalau layak saya menanglah, kalau tak layak, tak layaklah," katanya.

Apa maksud dengan kenyataan ini : Zaid Ibrahim berkata, dakwaan beliau meminum arak adalah cerita lama."Itu cerita lama. Kalau mereka nak ungkit, ungkitlah. Saya dah minta maaf dengan Allah SWT. " Bukankah ini bermakna Zaid memang minum arak ataupun 'kaki botol' sebelum ini. Jadi adakah Azmin perlukan bukti lagi setelah tuan punya badan sendiri yang mengaku beliau memang meminuk arak sebelum ini!

Jadi kepada pengundi-pengundi di Hulu Selangor dinasihatkan berhati-hatilah bila memangkah nanti. Perlunya seseorang yang dikatakan ' bekas peminum arak ' menjadi pilihan anda untuk ke Parlimen! Tepuk dada, tanya selera. Undi anda adalah rahsia. Tunaikan kewajipan anda demi pembangunan dan masa depan Hulu Selangor.

BN Mampu Berubah. Sayangi Selangor, Yakini Barisan NAsional (BN).

Penang Wasabi.

No comments:

Post a Comment