~ PENANG WASABI ~

FEEL THE HEAT

Saturday, September 1, 2012

PANASS!! Budak yang Tunjuk Punggung dan Cuba Berak Keatas Gambar PM, Di Kenal Pasti!! #JanjiBersih!



Tempohari kita dikejutkan dengan sikap kurang ajar penyokong Janji Demokrasi atau Janji Bersih yang cuba berak keatas gambar PM. Itulah contoh terbaik akal puak Pakatan Haram, kurang ajar dan sangat biadap!! Baca di sini.

Inilah budak hingusan biadap yang dimaksudkan...budak yang berkelakuan tidak senonoh yang membuka seluar dan cuba untuk membuang air besar pada muka YAB Perdana Menteri.



Nama budak ini ialah : Ammar
Facebook : Alice Sakai
Asal : Johor

Belajar di Cybernetic International College of Technology. Ambil jurusan Diploma Multimedia Kreatif dalam semester 3.

Muka stok jambu macam ni, lepas tu suka tunjuk punggung pulak. Memang ada harapan nak jadi anak ikan Anwar ni. Anwar pun dah lama memendam rasa tu. Dalam bas pun dah ada bilik khas dengan mesin urut lagi. Lebih baik pergi apply kerja pada Anwar si juboq tu, dia akan bagi kamu tugasan menjadi Pegawai Khas untuk tugas-tugas khas!

Belajar tinggi pun tak guna, langsung tak beradap. Bodoh melampau-lampau.. teruk budak-budak Pakatan ni.. suka berak merata!! Sama juga dengan para pemimpin mereka suka 'kencing rakyat'...dan sesuailah dengan nama mereka PKR : Pakatan Kencing Rakyat?

Harap pihak berkuasa dan Kementerian Pendidikan Tinggi dapat mengambil tindakan yang tegas terhadap budak-budak hingusan ini sebelum keadaan menjadi parah..!!!

Sumber : Gossip Rakyat dan Kedah Ke KL

Penang Wasabi..

1 comment:

  1. inilah anak bangsa yang dah hilang jati diri.sepatutnya hal yang demikian yang perlu dirisaukan bukan asyik hal hal kepentingan politik masing-masing.
    tak ada makna hebat politik kalau bangsa sendiri kehilangan jati diri yang mengakibatkan kesan yang diluar jangkaan.

    ReplyDelete