~ PENANG WASABI ~

FEEL THE HEAT

Thursday, March 24, 2011

GEMPAR Anwar kantoi! : Penemuan di Tweeter - Harap dapat hebahkan!

Di mana Anwar di antara 9:20-11:38 malam , manakala Video seks 18SX pula tunjukkan jam 10:23-10:45 malam?

Apakah Anwar Ibrahim berbohong mengenai lokasi beliau tatkala tarikh dan masa video seks 18SX dirakam?

Inilah persoalan yang timbul apabila semasa kenyataan akhbar dilakukan, difahamkan bahawa tidak ada satu pun yang mengaku berada bersama-sama beliau ketika itu. Malah, Wan Azizah hanya menjawab ringkas dengan mengatakan rasa terkejut beliau dengan skandal terbaru suami beliau.

Wan Azizah sendiri tidak menyatakan sama ada beliau bersama Anwar ketika itu. Malah, keterangan Anwar Ibrahim yang mengatakan bahawa beliau sedang mengakses laman sosial 'Tweeter' pada hari dan waktu itu juga menimbulkan persoalan besar!

Untuk pengetahuan semua, rakaman video itu tertera tarikh 21 Februari dari pukul 10.23 malam hingga 10.45 malam. Persoalannya, apakah benar Anwar Ibrahim sedang menggunapakai tweeter ketika itu?

Jika kita perhatikan tweeter Anwar Ibrahim, beliau adalah seorang pengguna laman sosial tweeter yang aktif dan sering kali men'tweet' serta menjawap soalan-soalan followers beliau.

Jika tweeter yang dimaksudkan adalah pada tahun ini, yang menimbulkan tandatanya besar ialah kemanakah 'hilangnya' Anwar Ibrahim selepas jam 9.20 malam hingga 11.38 malam daripada tweeter pada 21hb Februari ??

Persoalan ini timbul kerana jika merujuk kepada tweeter beliau, Anwar Ibrahim telah mentweet sebanyak 4 kali pada jam 9:20 malam dan kemudian 'senyap' sehinggalah beliau tweet kembali jam 11.39malam, 11.40malam, 11.43malam dan seterusnya !

Rujuk tweet beliau di bawah :-




Di manakah Anwar Ibrahim disekitar jam 9.20 malam - 11.38 malam iaitu ketika aksi video seks itu dirakamkan (10:23 malam - 10:45malam)?

Ini adalah persoalan besar yang mesti dijawab dengan kadar segera !! Atau pun Wan Azizah serta keluarga, hanya perlu bersumpah muhabalah berada disamping Anwar Ibrahim ketika itu. Selesai cerita dan janganlah pula berdolak dalih!

Sumber : http://novandri.blogspot.com

Penang Wasabi..

1 comment:

  1. Terima kasih di atas maklumat yang dikongsikan ini.

    Semua bloger pro BN boleh mainkan isu ni.

    ReplyDelete