~ PENANG WASABI ~

FEEL THE HEAT

Sunday, August 18, 2013

Awas gerak kerja psywar Pakatan Rakyat?


Maklumat gerak kerja cyber war team Pakatan Rakyat PRU14..codename SNK (seek n kill)..Berikut maklumat gerak kerja mereka.

1. Mewujudkan pasukan disetiap DUN dengan anggota minima 5 orang (kerja tetap dengan party min gaji rm3k)

2. Mempersiap command center disetiap DUN

3. Menyediakan infrastruktur komunikasi server, handphone maxis celcom digi, laptop,digital camera, video recorder, digital line.

4. Melatih pasukan dengan kemahiran komunikasi internet, hacking, attack and defend.

5. Mendengar, mengenalpasti dan memanipulasi segala masalah dalaman parti UMNO,MCA,MIC dan lain lain secara mingguan dan bulanan.

6. Mewujudkan gerak saraf dgn memanipulasi isu bagi memporak perandakan serta menggoncang kekuatan dalaman UMNO, MIC,MCA.

7. Membangkitkan isu perkauman dan menjadikan UMNO, MIC,MCA sebagai kuda hitam- info

Berikut pula usaha gerak kerja untuk pemilihan UMNO:


PKR sedang memantau mesyuarat cawawangan2 UMNO yang sedang berlangsung untuk mencari kesilapan dalam perlaksanaan mesyuarat.

Komen serta kritikan oleh ahli UMNO sendiri yang dibuat melalui laman sosial akan diguna untuk dilapor kepada pihak ROS.Ini sebagai satu tindakbalas utk memastikan ROS mengambil tindakan terhadap UMNO sama seperti tindakannya terhadap DAP.

Tujuan mereka adalah untuk meletakkan UMNO dalam permasaalahan. .Hal parti kita dan hal masalah kita tak usahlah nak dimasukkan dlm fb, twitter atau blog.

Harap pihak berkuasa tidak melakukan perkara dan agenda mesyuarat yang mencurigakan hingga menimbulkan ketidak puas hati ahli-ahli. Pastikan tiada usaha untuk "bulldozer" sesuatu agenda.

Sumber.

Penang Wasabi..

No comments:

Post a Comment