~ PENANG WASABI ~

FEEL THE HEAT

Monday, December 12, 2011

BUKTI ANWAR/PKR ADALAH PEJUANG GAY DAN HOMOSEKS !





Tak perlu nak cerita lebih, tetapi kita boleh menilai sendiri.

Semalam peguam utama Anwar Ibrahim, Karpal Singh merumuskan kejadian seks luar tabie di antara anak guamnya (Anwar Ibrahim) dengan Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 26 Jun 2008, antara jam 3.01 – 4.30 petang di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara berlaku atas dasar suka sama suka.

Karpal berkata Mohd Saiful mendakwa diliwat secara paksa namun, hujahnya, keterangan saksi utama, di mahkamah membuktikan sebaliknya.

“Saiful tidak lari ke unit kondominium bertentangan dengan tempat untuk menyelamatkan diri”, katanya.

Karpal menyifatkan Mohd Saiful seperti seekor kambing yang menurut sahaja semua arahan daripada Anwar dan merelakan dirinya diliwat. Menurutnya, Mohd Saiful mempunyai banyak peluang untuk melarikan diri tetapi tidak berbuat demikian. Justeru itu, Karpal menggesa mahkamah mengkaji semula kredibiliti Mohd Saiful sebagai saksi.

Dari apa yang dirumuskan oleh Karpal Singh ini secara tidak langsung beliau telah mengesahkan bahawa Anwar memang ada melakukan aktiviti LIWAT yang selama ini dinafikan sendiri oleh anak guamnya iaitu Anwar Ibrahim!

Kepada pengikut-pengikut tegar Anwar Ibrahim di harap selepas ini akan dapat memikirkan semula sokongan anda terhadap beliau. Sanggupkah kita mempunyai seorang Perdana Menteri yang suka kepada aktiviti homoseks dan gay? Fikir-fikirkanlah..?

Terima kasih kepada http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/ untuk sumber gambar.

Penang Wasabi

No comments:

Post a Comment