~ PENANG WASABI ~

FEEL THE HEAT

Friday, March 29, 2013

PKR sudah terdesak - Berjaya Siap Video Lucah Guna Pelakon Mirip Anwar Dan Chinadoll?



OMG! apa dah jadi dengan puak ni??? Demi mengejar cita-cita Anwar untuk menjadi PM... puak pembangkang telah pun menyiapkan satu klip video prono yang tidak mungkin mampu di lakukan oleh UMNO dan BN.

Semakin hari semakin merosakkan rakyat puak ni!!! Rosak! rosak!



Laporan FreeMmalaysiakini - DALAM usaha untuk membuktikan bahawa beberapa video seks lucah membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah satu fitnah dan boleh dibuat dengan teknik-teknik tertentu, Pakatan Rakyat telah berjaya meniru semula pembikinan video lucah tersebut dan akan dijadikan sebagai antara bahan kempen utama dalam pilihanraya akan datang.

Dalam erti kata lain, video itu sudah siap dan hanya menunggu masa untuk digunakan.

Selain adegan-adegan seks, video tersebut juga memberi penerangan secara terperinci bagaimana imej seseorang itu boleh ditiru untuk digunakan di dalam pembikinan video seumpama ini.

Jangan bimbang, video ini dirakamkan di Thailand dan tidak melibat seorang pun orang Islam selain adegan seks itu akan dikaburkan dengan teknik tertentu.

Video ini, selain menggunakan khidmat solekan khas dari Hollywood, turut menggunakan pelakon yang mempunyai susuk tubuh yang hampir sama dengan Anwar yang di datangkan khas dari Indonesia.

Video ini turut diarahkan oleh seorang pengarah muda yang sedang meningkat naik itu mampu membuktikan kepada rakyat bahawa sememangnya Anwar tidak terlibat dan video sebelum ini hanyalah satu fitnah.

Nota: Nak buktikan apa lagi... pihak Polis mengesahkan rakaman video seks membabitkan pelaku didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah tulen setelah pasukan itu mendapatkan khidmat pakar pengimejan video dari luar negara dipercayai Amerika Syarikat (AS).

Video seks Anwar Ibrahim telah disahkan tulen 99.9999%.

Haji Hadi keluar 'fatwa' video besi tidak boleh jadi bukti. Skrg apa kes??

Penang Wasabi..

No comments:

Post a Comment