~ PENANG WASABI ~

FEEL THE HEAT

Tuesday, April 6, 2010

Begitu Eratnya Hubungan Anwar Dan Al-Gore! 1Anwar = 1Israel

Anwar Ibrahim bersama Al Gore, bekas Naib Presiden Amerika Syarikat. Gambar ini dirakam semasa mesyuarat Generation Investment Management Group di London 2010, sebuah organisasi korporat kepunyaan Al Gore. Di dalam organisasi itu Al Gore telah melantik Anwar sebagai Ahli Lembaga Penasihat Antarabangsa dengan gaji dan elaun yang amat lumayan. Inilah sebenarnya yang Anwar nak! 1Anwar=1Israel...dan sebab itulah Anwar marahkan 1Malaysia?

Al-Akhbar, sebuah akhbar Mesir menggambarkan Al Gore seorang tokoh yang amat menyayangi bangsa Yahudi. Organisasinya, Generation Investment Management telah melabur dana sebanyak $10 million kepada GreenRoad Technologies Ltd., sebuah organisasi korporat di Israel.

Ramai orang terkejut apabila Al Gore, Naib Presiden Amerika Syarikat menyokong secara terbuka kepada Anwar Ibrahim pada tahun 1998. (Tetapi) Ramai yang tidak mengetahui bahawa sokongan Al Gore sebenarnya diatur oleh IMF dan Wall Street. (Dua badan yang dimiliki oleh Yahudi). Peneraju IMF ketika itu adalah Michael Camdessus,(bekas Paderi) yang merupakan sahabat dan sekutu Anwar dan mereka pernah menjadi penulis bersama dalam sebuah buku.

Ramai yang tidak mengetahui bahawa sentimen sokongan Al Gore sebenarnya dipengaruhi oleh anak perempuan Al Gore (Karenna Gore Schiff) yang berkahwin dengan Paul Schiff (keturunan Yahudi Rothschild) pengarah Wall Street. Paul Schiff adalah keturunan Jacob Schiff yang ditugaskan untuk membiayai Revolusi Bolshevik yang menjadi dendam lama keturunannya", kata David Musa Pidcock (2000).

Penang Wasabi

No comments:

Post a Comment