~ PENANG WASABI ~

FEEL THE HEAT

Sunday, June 29, 2014

Nabila Huda Rayu Amy Search Tidak Musnahkan Hidupnya Sekali Lagi?


Setelah ramai yang terkejut dengan respon daripada Amy Search kepada salah satu entri yang dimuatnaik anaknya pelakon Nabila Huda di Instagram, aktres tersebut dilihat tidak bersetuju dengan tindakan bapanya itu.

Melalui kenyataan Nabila atau juga dikenali sebagai Abil itu, dia telah berkomunikasi dengan bapa kandunganya itu melalui Twitter sebaik sahaja cerita mengenai dia dimaki bapanya di Instagram mula menjadi bualan umum.

Antara luahan Abil di Twitter “Pa,Pls explain and fix the things that you’ve created.Im beggin you pls.Fix it.You’re ruin my life once again. @AkuAmySearch”. Jika dilihat kepada pernyataan tersebut Abil merasakan dia dianiaya dan merayu kepada bapanya untuk memperjelaskan segala yang berlaku.

Dalam waktu yang sama status tersebut turut menjelaskan bahawa Abil memohon agar tindakan bapanya itu tidak memusnahkan kehidupannya sekali lagi.

Dia yang kini sedang bercuti dengan jejaka yang dipercayai teman lelaki barunya itu turut memohon umum agar menghormati dirinya yang ingin bercuti setelah penat bekerja. “Please la respect sikit. Penat aku keje. I need a break. Tolongla respect”.

Dia juga berharap umum tidak menggembar gemburkan lagi cerita ini dan berhenti berbicara mengenainya. Aku tengah holiday ni.Dah berapa tahun ni aku keje simpan duit baru ada masa nak pergi holiday.Apa yang korang merepek ni kt blog semua ni? antara status Twitter yang menyusul selepas itu.

Ramai yang terkejut apabila membaca komen Amy Search di laman sosial Instagram milik anaknya tempoh hari. Dilihat seperti diluar kawalan, komen Amy itu terpampang perkataan yang kesat seperti p*k****. Dia dilihat amat berang dengan foto percutian mesra Nabila dan kekasihnya di luar negara itu.

Penang Wasabi..

No comments:

Post a Comment