~ PENANG WASABI ~

FEEL THE HEAT

Saturday, February 11, 2012

Memang ada perangcangan jahat Cina DAP nak kenakan pekerja Melayu KFC!


Video : Pergaduhan di KFC I-City, Shah Alam.

Nampaknya plot sudah ada . KFC adalah harta Melayu. Apabila rasa tergugat bila import daging berkurang, mereka mensabotaj projek NFC! Selepas kempen boikot gardenia & petronas, inilah langkah selanjutnya. Kalau difikirkan, logik ke siap rakam apa yang berlaku jika insiden itu spontan? Bermaksud memang mereka sudah merancang nak upload ke Youtube?

Ini Malaysia dan bukannya Kota London @ Paris. Tanpa perancangan, perkara ini tak mungkin berlaku. Dan satu lagi, kebiasaannya bila ada kes orang Cina bergaduh dengan orang Melayu, mereka biasanya secara tergesa-gesa akan buat laporan polis! Tetapi kini meraka gagal berbuat demikian? Kenapa…pelikkan!


Lihat video ini, siapa yang provok siapa!

Adakah mereka takut rancangan mereka terbongkar selepas disoal siasat oleh pihak polis! Sebenarnya mereka memang merancang supaya kejadian di KFC ini dijadikan isu politik. Mereka tidak senang apabila melihat ekonomi orang melayu dibawah pemerintahan BN sudah semakin baik! Inilah rancangan mereka untuk memusnahkan entity bumiputra!

Adakah ini tindakan terdesak DAP untuk menghadapi pilihanraya! Dilihat mereka cuba mempengaruhi muda mudi Cina supaya tidak memilih BN nanti kerana orang Melayu dikatakan jahat dan rasis! Persoalannya disini adalah jika betul mereka dikasari, mengapa tidak buat laporan polis! Mengapa perlu berjumpa dan mengadu pada DAP! Fikir-fikirkanlah…!!!

http://novandri.blogspot.com/2012/02/latest-perakam-video-kontroversi.html

http://novandri.blogspot.com/2012/02/terbaru-isu-pelanggan-pekerja-kfc-i.html

http://novandri.blogspot.com/2012/02/kisah-sebenar-pekerja-melayu-kfc.html

Penang Wasabi

No comments:

Post a Comment