~ PENANG WASABI ~

FEEL THE HEAT

Monday, July 2, 2012

AKIBAT KUAT MENFITNAH, ISTERI RAFIZI RAMLI BAKAL MEMFASAKHKANNYA!!!



Mengamuk sakan Rafizi Ramli apabila masalah rumahtangganya mula diperkatakan di ruang siber dan realiti. Berbakul- bakul sumpah seranahnya kepada UMNO kerana kononnya UMNO main kotor dengan melibatkan isterinya yang langsung tiada kena-mengena dengan politik.

Berdasarkan sumber, rumahtangga yang baru sahaja dilayari oleh Rafizi Ramli sekarang berada dalam keadaan yang sangat genting. Sumber bagaimanapun enggan mendedahkan punca sebenar pergolakan rumahtangga Rafizi Ramli.

Rafizi Ramli telah mendirikan rumahtangga pada 8 Oktober 2011 dalam satu majlis akad nikah di Masjid KLCC.

Rafizi sebelum ini merupakan calon utama PKR di Kemaman namun berdasarkan kekuatan PKR di Kemaman yang tidaklah sehebat mana, ditambah pula dengan pergelutan dalaman Cabang Kemaman, Rafizi telah meminta agar dia tidak dicalonkan di Kemaman. Seandainya dia tetap juga dicalonkan di Kemaman, itu bermakna hayat politiknya telah berakhir dan dia cuba disemadikan oleh partinya sendiri.

Disebabkan itulah, antara calon favourite PKR di Ampang bagi menggantikan Zuraidah Kamaruddin yang dilihat oleh orang PKR Ampang sendiri sebagai BEBAN DARI SINGAPURA. Ketua Wanita Keadilan itu bagaimanapun, mempunyai perancangannya sendiri apabila kedengaran ura-ura untuk meletakkan anak perempuannya yang juga merupakan Skrikandi Ampang di tempat itu.


Hubungan antara Rafizi Ramli dan isterinya, Afisza, dikatakan sudah tidak boleh diselamatkan lagi. Belum pun sampai sambutan ulangtahun pertama perkahwinan mereka, nampaknya Rafizi Ramli seperti hanya ingin melengkapkan atau melindungi identiti serta latar belakang seksualnya yang sebenar.

Atau boleh jadi juga ia hanyalah salah satu daripada balasan kepada Rafizi Ramli yang sebelum ini, telah berusaha bermati-matian untuk menggalakkan anak-anak Shahrizat Jalil, Ketua Wanita UMNO Malaysia berada dalam tekanan dan akhirnya membunuh diri.

Tahu pula dia marah apabila isteri dan kisah rumahtangganya dilibatkan. Kalau dia libatkan anak isteri orang, tak mengapa sebab itu untuk membuat pendedahan kononnya, tetapi kalau dia yang terlibat kerana kecenderungan moralitinya diragui, tak boleh pulak?

Kepada para penyembah MORALITI dan ETIKA, pendedahan tentang kehancuran yang sedang melanda rumahtangga Rafizi Ramli, pastinya akan membuatkan mereka terpaksa berfikir panjang mencari alasan serta jawapan untuk melakukan pembelaan, sama ada secara langsung mahupun secara tidak langsung......... SEBAGAIMANA YANG MEREKA TELAH, SEDANG DAN AKAN LAKUKAN UNTUK ANWAR IBRAHIM!!!

Sumber : The Flying Kick

Penang Wasabi

No comments:

Post a Comment